Модні зачіски

От знаєте, я ніяк не можу зрозуміти, а що таке, власне, мода?! Адже повинна бути мода міста, країни, регіону? Пам'ятаю, у 90-х пішла мода на прикрашення волосся в неприродні кольори типу червоний, зелений, фіолетовий. Так у Києві вже щосили процес йшов, а в нас тільки окремі передові особистості вигідно виділялися на загальному фоні співгромадян.

Виходить, що мода - вона різна, для Парижа - один, для Жмеринки - інша. А наштовхнув мене на такі висновки пошук в инете за запитом "модна зачіска 2010". Як-то від сторінки до сторінки всі різні моди у народу. І жодного збігу!

Тому постік буде про зачісках, які звернули на себе мою увагу. Взагалі, у мене суперечливе ставлення до жіночих зачісок. Спочатку, так би мовити з молодих років, мені подобаються пишні, великі зачіски. Типу Ані Лорак на Євробаченні 2008.

Але ось минули роки, я одружився і в одну з ночей з подивом зрозумів, що ці самі волосся заважають! Мало того, що вони лоскочуть, так вони намагаються залізти куди не треба і спроба дружини повернутися призводить до достатчно болючим наслідків. Добре, у супружніци моєї досить коротка стрижка. І тепер мені подобаються пишні зачіски в тітоньок на блакитних екранах і широкоформатних моніторах.

Але до справи. Ось такий собі варіант. Нехай на мене не ображаються власниці такій шикарній стрижки-зачіски, але дуже пуделя нагадує. Ну, ось такі асоціації. Хоча всі миленько і красиво, волосся так приємно переливаються ...

Наступна модна для мене зачіска взагалі супер! Все в ній стильно: колір, форма, класно підібране освітлення. Ось тільки як з такою красою жити?! Адже одним оком нічого не видно! Тут вже точно творіння майстрів зачісок, але ніяк не практична модель. Та й у некотром ракурсі термінатора після бою нагадувати може.

А наполседок взагалі цікавий варіант. Не знаю, наскільки мої погляди застаріли, але це сама натуральна відьма! Тільки зачесана, тобто такий собі цивілізований варіант ворожки. Після варіння зілля у неї все волосся всколотятся, це зараз вона така насторожливо-спокійна. Я все ж таки схиляюся до того, що це не варіант на кожен день, а щось ексклюзивне.

Ось такі от мої "модні" зачіски!!! :)

0 коммент.:

Отправить комментарий